مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آبان 1401 ساعت 20:102022-10-31سياسي

یک میلیارد اصله درخت در کشور کاشته می شود/افزایش پوشش گیاهی یک ضرورت است


مشاور رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری و مسئول پیگیری و هماهنگی امور مدیران استان ها گفت: در بحث پوشش گیاهی بنا شده است که طی 4 سال یک میلیارد اصله نهال کاشته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سید حسین میرعماد در آیین تودیع و معارفه مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، اظهار کرد: حفظ منابع آب و خاک مسئله مهمی برای رسیدن به توسعه پایدار است.

مشاور رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری و مسئول پیگیری و هماهنگی امور مدیران استان ها با اشاره به اینکه یکی از راهکارهای حفاظت هر چه بهتر از این منابع توسعه و افزایش پوشش گیاهی خواهد بود، اضافه کرد: در مکانی که پوشش گیاهی بالایی داشته باشیم آب بیشتری جذب زمین می شود.

وی تصریح کرد: بخش عمده ای از منابع آبی کشور در حوزه کشاورزی مصرف می شود.

میر عماد با اشاره به اینکه استفاده از سیستم های نوین آبیاری و مصرف بهینه در حفظ هر چه بهتر منابع آب کمک کننده است، خاطر نشان کرد: با توجه به اقلیم خشکی که ایران دارد، آب مسئله مهمی است.

مشاور رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری و مسئول پیگیری و هماهنگی امور مدیران استان ها با اشاره به نقش پوشش گیاهی در حفظ خاک دارد، اضافه کرد: یکی از مشکلات موجود فرسایش خاک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک میلیارد اصله درخت در کشور کاشته می شود/افزایش پوشش گیاهی یک ضرورت است

یک میلیارد اصله درخت در کشور کاشته می شود/افزایش پوشش گیاهی یک ضرورت است