مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آبان 1401 ساعت 21:152022-10-31حوادث

درگیری دسته جمعی منجر به فوت جوان 17 ساله در ملایر شد


فرمانده انتظامی ملایر از درگیری دسته جمعی منجر به فوت جوان 17 ساله در یکی از خیابان های این شهر خبر داد و گفت: این درگیری به دلیل اختلافات شخصی رخ داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ احمد ساکی با بیان اینکه شب گذشته( هشتم آبان) در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره درگیری دسته جمعی در خیابان شهدا در ملایر بلافاصله ماموران کلانتری 11 به محل اعزام شدند اظهار کرد: این افراد قبل از حضور ماموران عوامل درگیری از محل متواری شدند.

وی ادامه داد: در تحقیقات و بررسی های به عمل آمده مشخص شد که چند جوان با سوابق کیفری، به علت اختلافات شخصی با برنامه و قرار قبلی ابتدا در خیابان شهدا، میدان شهید جوکار حاضر و با یکدیگر درگیر شدند.

فرمانده انتظامی ملایر افزود: این افراد پس از تعقیب و گریز یکدیگر در یکی از کوچه های فرعی خیابان شهدا، یکی از آنها که جوانی 17 ساله بوده، با ضربات چاقو به شدت مجروح و در بیمارستان امام حسین(ع) فوت کرد.

وی بیان کرد: با توجه به حساسیت موضوع طبق هماهنگی دادستان ملایر برای پیشگیری از ادامه درگیری نزاع کنندگان، بلافاصله با تشکیل تیم های عملیاتی و با شگردهای خاص پلیسی تمامی متهمان از جمله قاتل اصلی در شهر ملایر و روستاهای اطراف دستگیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری دسته جمعی منجر به فوت جوان 17 ساله در ملایر شد

درگیری دسته جمعی منجر به فوت جوان 17 ساله در ملایر شد