مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آبان 1401 ساعت 21:352022-10-31بين الملل

با اوضاع امنیتی سختی مواجهیم/ «بن غفیر» کاری جز هفت تیرکشی بلدنیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در آستانه برگزاری انتخابات پارلمانی این رژیم گفت: - با اوضاع امنیتی سختی مواجهیم/ بن غفیر کاری جز هفت تیرکشی بلدنیست بنی گانتز ضمن اذعان به شرایط سخت امنیتی این رژیم در آستانه برگزاری انتخابات پارلمانی، درخواست عضو افراطی کنست را برای به عهده گرفتن ریاست شاباک به سخره گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در آستانه برگزاری انتخابات پارلمانی این رژیم گفت: حضور نیرو های خود را در کرانه باختری تقویت کرده ایم و می دانیم که اوضاع امنیتی دشواری در پیش داریم، ولی می دانیم چگونه با آن برخورد کنیم.

بنی گانتز در ادامه سخنان خود در واکنش به درخواست ایتمار بن غفیر عضو جنجالی و چهره ضد فلسطینی کنست رژیم صهیونیستی برای سپرده شدن سازمان امنیت داخلی این رژیم (شباک) به او گفت: بن غفیر هیچ تخصصی به جز هفت تیر کشی آن هم در میان محافظانش و در حالی که در پشت کامیون پنهان شده است، ندارد.

اشاره گانتز به ویدئویی منتشر شده از ایتمار بن غفیر است که او را ماه گذشته در حال هفت تیر کشی در محله شیخ جراح قدس اشغالی نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با اوضاع امنیتی سختی مواجهیم/ «بن غفیر» کاری جز هفت تیرکشی بلدنیست

با اوضاع امنیتی سختی مواجهیم/ «بن غفیر» کاری جز هفت تیرکشی بلدنیست