مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 07:452022-11-01سياسي

هیاهو پس از اظهارات ضد مهاجرتی وزیر کشور انگلیس


پس از ادعای سوئلا براورمن وزیر کشور انگلیس در پارلمان، مبنی بر اینکه این کشور با تهاجم افرادی که با قایق های کوچک در حال عبور از کانال مانش هستند مواجه است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، رویترز دوشنبه شب نوشت، براورمن هفته گذشته، 6روز پس از استعفای خود از سمت وزیر کشوری به دلیل ارسال یک سند دولتی از ایمیل شخصی خود به کارمند یکی از نمایندگان مجلس و نقض قوانین، توسط ریشی سوناک نخست وزیر انگلیس مجدداً به عنوان وزیر کشور منصوب شد.

وی روز دوشنبه در سخنانی در پارلمان انگلیس که به خاطر بی توجهی به توصیه های حقوقی در مورد بازداشت طولانی مدت مهاجران در یک مرکز رسیدگی به پناهندگان در جنوب این کشور مورد پرسش قرار گرفته بود، گفت که سامانه مهاجرتی انگلیس در هم شکسته و خارج از کنترل است.

وی گفت: بیایید وانمود نکنیم که همه پناهنده ها در مضیقه هستند، کل کشور می داند که این درست نیست.

این اظهارات یک روز پس از آن بیان شد که مردی روز یکشنبه بمب های بنزینی متصل به وسایل آتش بازی را به سمت یک مرکز مهاجرت در بندر دوور در جنوب انگلیس پرتاب و سپس خودکشی کرد.

سوناک که هفته گذشته به عنوان سومین نخست وزیر انگلیس در دو ماه گذشته شروع به کار کرد، روزهای اولیه ریاست خود را تحت الشعاع اختلافات در مورد انتصاب براورمن به وزارت کشور سپری می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیاهو پس از اظهارات ضد مهاجرتی وزیر کشور انگلیس

هیاهو پس از اظهارات ضد مهاجرتی وزیر کشور انگلیس