مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 09:152022-11-01سياسي

نامه ایران به اعضای سازمان ملل درباره تلاش آمریکا برای برگزاری نشست شورای امنیت


سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل در نامه ای به سفرا و نمایندگان دائم کشورهای عضو و ناظر این سازمان، تلاش آمریکا برای برگزاری نشست غیررسمی درباره شرایط داخلی ایران را رویه ای خطرناک و غیرسازنده خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، امیرسعید ایروانی  سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل در نیویورک در نامه ای به سفرا و نمایندگان دائم کشورهای عضو و ناظر سازمان ملل متحد با ارائه گزارش مختصری از روند تحولات جاری در ایران، اهداف آمریکا از برگزاری نشست ضد ایرانی علیه ایران در سازمان ملل متحد را تشریح کرد.

سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در این نامه با اشاره به درخواست برگزاری نشست غیررسمی (آریا فرمولا) از سوی آمریکا تحت عنوان اعتراضات جاری در ایران تأکید کرد: آمریکا با به راه انداختن جنگ روانی و عملیات فریب ادعا دارد که  این جلسه هدفش حمایت از حقوق زنان ایران است.

اما این امر کاملا ناشی از نفاق آمریکا بوده و سوءاستفاده از مفهوم ارزشمند حقوق بشر محسوب می شود.

این دیپلمات ارشد ایرانی با اشاره به ده ها سال دشمنی آمریکا نسبت به مردم ایران افزود: برخلاف اتهامات بی اساس آمریکا علیه ایران، دولت جمهوری اسلامی ایران همواره  متعهد به ارتقاء و حمایت از حقوق بشر و اجرای تعهدات حقوق بشری در چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه ایران به اعضای سازمان ملل درباره تلاش آمریکا برای برگزاری نشست شورای امنیت

نامه ایران به اعضای سازمان ملل درباره تلاش آمریکا برای برگزاری نشست شورای امنیت