مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 09:302022-11-01فرهنگي

جشنواره طلوع فرصتی برای معرفی ظرفیت های گردشگری است


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: جشنواره طلوع فرصتی برای معرفی ظرفیت های گردشگری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سید سعید صفوی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان در جلسه هماهنگی جشنواره تئاتر طلوع اظهار کرد: استان زنجان دارای ظرفیت های بالایی در حوزه تاریخی، گردشگری و صنایع دستی است که با میزبانی همایش ها و جشنواره های ملی و بین المللی می تواند خود را بهتر و بیشتر به دنیا معرفی کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: در حاشیه این جشنواره مفاخر شهرستان، آداب و رسوم و آیین ها، لباس های محلی، تولیدات کشاورزی، غذا و زبان و نیز جاذبه های گردشگری این شهرستان به مردم معرفی می شود.

سلمان حسینی مدیرکل بهزیستی استان زنجان نیز در این جلسه اظهار کرد: از 4 استان غرب ایران میهمان داخلی در این جشنواره حضور دارند که می توان هر یک از آن ها را سفیری دانست که می توانند در معرفی هر چه بیشتر زنجان و جاذبه های گردشگری آن نقش داشته باشند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان افزود: این جشنواره با هدف ایجاد ارتباطی هماهنگ، تاثیر گذار، متقابل و پویا در جهت توانمندسازی افراد معلول و گسترش همکاری های مشترک و خلاق و با توجه به نقش موثر و ارزشمند هنر، نمایش و صنایع دستی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره طلوع فرصتی برای معرفی ظرفیت های گردشگری است

جشنواره طلوع فرصتی برای معرفی ظرفیت های گردشگری است