مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 09:402022-11-01اقتصادي

وارادت بیش از 800 هزار تنی کالا از گمرکات استان گیلان


ناظر گمرکات گیلان با تأکید بر لزوم توجه به واردات برخی از کالاهای اساسی از طریق گمرک به کشور گفت: از ابتدای امسال تا کنون 824 هزار و 843 تن کالا از گمرکات گیلان به ارزش بیش از 727 میلیون دلار وارد کشور شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، صادق در توسعه اقتصادی کشور هستند، اظهار کرد: وجود بنادر مختلف در استان گیلان و همچنین وجود منطقه آزاد انزلی، یک ظرفیت بالقوه برای این استان در راستای توسعه تجارت با کشورهای همسایه و واردات انواع محصولات کشاورزی ایجاد کرده است.

وی با اشاره واردات بیش از 800 هزار تن کالا از گمرکات استان گیلان گفت: از ابتدای امسال تا کنون 824 هزار و 843 تن کالا از گمرکات گیلان به ارزش ریالی  727 میلیون و 730 هزار و 531 دلار وارد کشور شده است.

ناظر گمرکات گیلان با تأکید بر لزوم توجه به واردات برخی از کالاهای اساسی از طریق گمرک به کشور افزود: با تلاش های صورت گرفته کالاهای اساسی شامل غلات (جو و ذرت دامی)، گوشت، روغن، چوب و تخته، محصولات شیمیایی، کاغذ، مقوا، خمیر چوب، ماشین آلات، لوازم و قطعات از طریق گمرکات گیلان وارد کشور شده است.

برزگر یکی از راه های توسعه اقتصادی در کشور را ارتباط با کشورهای همسایه به ویژه کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا دانست و بیان کرد: این کالا ها از کشور های امارات متحده عربی، اوکراین، ترکیه، روسیه،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وارادت بیش از 800 هزار تنی کالا از گمرکات استان گیلان

وارادت بیش از 800 هزار تنی کالا از گمرکات استان گیلان