مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 09:452022-11-01سياسي

جمع آوری 2100 قلاده سگ ولگرد در اراک


رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک گفت: این سازمان در یک بازه پانزده ماهه حدود 2100 قلاده سگ بدون صاحب را به وسیله طعمه های غذایی زنده گیری کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک به نقل از شهرداری اراک مهدی فدوی با اشاره به اینکه طبق بند 15 ماده 55 قانون شهرداری ها جمع آوری سگ های بدون صاحب و حیوانات موذی برعهده شهرداری است، اظهار داشت: سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک در یک بازه پانزده ماهه تا تیرماه حدود 2100 قلاده سگ بدون صاحب را به وسیله طعمه های غذایی زنده گیری کرده است.

وی  افزود: جمع آوری سگ های بدون صاحب توسط دائم انجام می شود و دامپزشک معتمد نیز همواره بر روند انگل زدایی، واکسیناسیون و عقیم سازی آن ها نظارت کامل می کند.

فدوی در خصوص عقیم سازی سگ های بلاصاحب در محل پناهگاه حیات، گفت: سگ های بدون صاحب که از سطح شهر جمع آوری می شوند با عقیم سازی در پناهگاه حیات به زندگی خود ادامه می دهند، البته گفتنی است که غذا دهی، مراقبت و عقیم سازی سگ ها، سالانه میلیاردها تومان هزینه به شهرداری تحمیل می کند اما این سازمان بنابر وظایف اجتماعی و انسانی خود تا به امروز با تمام توان این کار را انجام داده است.

وی ادامه داد: بزرگترین چالش سازمان مدیریت پسماند در بحث زنده گیری سگ های بدون صاحب وجود تفکرات افراطی و دروغ پردازی ها است و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 2100 قلاده سگ ولگرد در اراک

جمع آوری 2100 قلاده سگ ولگرد در اراک