مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 09:502022-11-01اقتصادي

هشدار کمبود گازوییل در آمریکا


منابع آمریکایی نسبت به بحران عرضه گازوییل در این کشور هشدار دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر از پرنسا لاتینا، گزارش ها نشان می دهد که کاهش روزافزون ذخایر گازوییل در آمریکا مشکلات مربوط به حمل و نقل این کشور را چند برابر کرده و آشفتگی زیادی را در بازار سوخت آمریکا به وجود آورده است.

براساس آمار اداره اطلاعات انرژی آمریکا، عرضه گزوییل در این زمان از سال برای این مشتقات نفتی، 106 میلیون بشکه کمتر از حد معمول و تقریباً به اندازه سال 1951 است، زمانی که جمعیت آمریکا کمتر از نیمی از 332 میلیون فعلی بود.

سی ان بی سی نیز در این ارتباط گزارش می دهد که قیمت گازوییل برای تحویل در ماه نوامبر 33 درصد افزایش یافته و انتظار می رود این افزایش ادامه داشته باشد.

بیشترین کمبود گازوییل در منطقه شمال شرق آمریکا از جمله در نیویورک و نیوانگلند ثبت شده است.

گزارش ها نشان می دهد که برخی از عوامل افزایش تقاضای گازوییل به دلیل عدم امکان انتقال هیدروکربن از طریق رودخانه می سی سی پی است که در حال حاضر با خشکسالی مواجه است و همچنین تهدید به اعتصاب راه آهن نیز به افزایش تقاضا برای گازوییل دامن زده است.

در حال حاضر گفته شده که پالایشگاه های ساحل شرقی در ماه های ژوئن و ژوییه با 100 درصد ظرفیت تولید گازوییل خواهند داشت، اما بعید است افزایش ساعات کاری این پال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار کمبود گازوییل در آمریکا

هشدار کمبود گازوییل در آمریکا