مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 10:002022-11-01سياسي

رزمایش 10 روزه «جهادگران فاطمی 2» در دامغان برگزار می شود


فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه 28 آبان ماه امسال رزمایش «جهادگران فاطمی 2» در کشور آغاز می شود، گفت: این رزمایش در استان سمنان به مدت 10 روز به میزبانی شهرستان دامغان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان صبح امروز در جلسه قرارگاه محرومیت زدایی استان سمنان که به ریاست استاندار و با حضور بیش از 40 مدیرکل ستادی و اجرایی استان در سالن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ساختمان معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: جلسات قرارگاه محرومیت زدایی، یکی از مؤثرترین و کاربردی ترین جلسات این استان است.

وی افزود: حضور میدانی استاندار سمنان و برگزاری میزهای خدمت و همچنین ورود کارشناسی به مسائل و مشکلات و سایر اقدامات انجام شده در استان سبب شد تا در کنار اقدامات امنیتی انجام شده، شاهد فضایی آرام و همراهی نکردن مردم بصیر استان با اغتشاشگران و آشوبگران باشیم.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ادامه داد: تمامی اقدامات مدیران و تلاش های انجام شده توسط دستگاه های اجرایی موجب امنیت اجتماعی و آرامش مردم این استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش 10 روزه «جهادگران فاطمی 2» در دامغان برگزار می شود

رزمایش 10 روزه «جهادگران فاطمی 2» در دامغان برگزار می شود