مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 10:152022-11-01فرهنگي

الهی: تعامل دستگاه های فرهنگی هنری موجب پیشرفت است


سعید الهی کارشناس سینما و رسانه معتقد است که برگزاری رویداد «مهر سینمای ایران»، با تعامل دستگاه های فرهنگی موحب احیای فعالیت های هنری و سینمایی در استان ها، - خبرگزاری فارس-گروه سینما: رویداد  مهر سینما به دبیری قادر آشنا به مناسبت بزرگداشت روز ملی سینما از ماه مهر در برخی استان ها آغاز شد و برگزاری آن تا اواسط آبان تمدید شد.

سعید الهی تهیه کننده و کارشناس سینما و رسانه با اشاره به تاثیرات این رویداد در میان هنرمندان و علاقمندان به سینما در سراسر کشور گفت: در برخی استان ها، برنامه های هنری به خصوص تولیدات تصویری و سینمایی مهجور مانده و علاقمندان امکاناتی برای بروز و پرورش استعداد و همچنین دیده شدن آثارشان ندارند.

لذا شکل دهی اینگونه برنامه های فرهنگی موجب می شود تا آثار هنرمندان شهرستان ها نیز مورد توجه قرار گرفته و بستر تشویق و ترغیب آنها فراهم شود.

وی نکات مثبت برنامه مهر سینما را یادآور شد و اظهار داشت: اینگونه اتفاقات مثبت هم اثر موضعی و سریع در روحیه هنرمندان دارد و هم در درازمدت به برقراری عدالت فرهنگی که شعار دولت سیزدهم است منجر خواهد شد.

الهی ادامه داد: عرصه فرهنگ و هنر برای ارتقای کیفیت خود نیاز به نشاط و شادابی دارد تا از برخی انفعالات و رخوت ها خارج شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الهی: تعامل دستگاه های فرهنگی هنری موجب پیشرفت است

الهی: تعامل دستگاه های فرهنگی هنری موجب پیشرفت است