مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 10:452022-11-01اقتصادي

زمستان امسال در استان تهران قطعی گاز نخواهیم داشت


مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با تاکید بر افزایش تاب آوری دستگاه های خدمات رسان در هنگام وقوع بحران های طبیعی گفت: با توجه به اقدامات توسعه ای شرکت گاز علاوه بر پایداری شبکه در استان تهران زمستان امسال قطعی گاز نخواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، حامد یزدی مهر، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در حاشیه بازدید از شبکه گاز رسانی استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتظار اداره کل مدیریت بحران استان تهران از یکپارچه دیده شود و لازمه این یکپارچگی و انسجام هماهنگی با دستگاه های آب و برق می باشد.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به اینکه هرچقدر در زمینه تاب آور کردن شریانهای حیاتی تلاش کنیم قطعا در زمان وقوع مخاطرات طبیعی دغدغه ها کم تر و  کار در مرحله پاسخ به بحرانهای طبیعی راحت تر می شود.

یزدی مهر به مقاوم سازی علمک های گازرسانی در شهر تهران نیز اشاره کرد و بیان داشت: در این راستا اقدامات مناسبی انجام شده است.

وی در ادامه با اشاره به طرح های توسعه ای شرکت گاز جهت پایداری بیشتر شبکه گفت: با اقدامات انجام شده امسال و به خصوص در فصل سرما از یک شبکه گازی پایدار برخوردار خواهیم بود و قطعی گاز نخواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمستان امسال در استان تهران قطعی گاز نخواهیم داشت

زمستان امسال در استان تهران قطعی گاز نخواهیم داشت