مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 10:502022-11-01اجتماعي

آماده باش با تجهیزات اسقاطی/ چهارمحال و بختیاری نیازمند ماشین آلات جدید


سرپرست مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: ماشین آلات استان عمدتا فرسوده هستند و از عمر مفیدشان گذشته است و قطعا نیاز به ماشین آلات امدادی به روز در استان داریم اما در حال حاضر از ظرفیت موجود حداکثر استفاده را می کنیم.

- خسرو کیانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با توجه به صدور هشدار نارنجی از سوی اداره کل هواشناسی برای بخش هایی از استان چهارمحال و بختیاری، تمام نیروهای امدادی و عملیاتی استان در حالت آماده باش هستند.

سرپرست مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این بارش، اولین بارش در استان است، خاطرنشان کرد: دستگاه های متولی از جمله اورژانس، هلال احمر، راهداری، نیروی انتظامی و.

بررسی های لازم را انجام داده و جاده ها و معابر شهری و برون شهری مورد بررسی قرار گرفته است تا مشکلات احتمالی به صفر برسد.

وی اظهار داشت: وضعیت کوچ عشایر مورد بررسی قرار گرفته است، اکثریت عشایر از استان خارج شده اند و به اندک افرادی که در استان هستند هشدار لازم داده شده و تمهیدات لازم صورت گرفته است تا دچار خسارت نشوند.

با بارش های دوباره تنش آبی نخواهیم داشت کیانی تصریح کرد: مشکلات آبی شهرکرد مورد بررسی قرار گرفته و با بارش های دوباره تنش آبی نخواهیم داشت چراکه ظرفیت مخازن تکمیل است و تصفیه خانه به صورت فعال و پدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش با تجهیزات اسقاطی/ چهارمحال و بختیاری نیازمند ماشین آلات جدید

آماده باش با تجهیزات اسقاطی/ چهارمحال و بختیاری نیازمند ماشین آلات جدید