مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 10:512022-11-01سياسي

معاون رییس جمهور: موضوع کارآفرینی پایدار زنان سرپرست خانوار در دست اقدام است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، معاون رییس جمهور در امور زنان و در سطح استانهای کشور در این خصوص هستیم.

وی ادامه داد: همچنین به دنبال این هستیم که صندوق زنان سرپرست خانوار موضوع ضمانت بانکی زنان سرپرست خانوار در دهک های یکم تا پنجم که زیر پوشش نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی قرار نمی گیرند را حل کند.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: هم اکنون جلسات کارشناسی برای تدوین برخی از احکام برنامه هفتم توسعه کشور در موضوع زنان و خانواده در حال برگزاری است و تماس هایی با نهادهای متولی و وزارتخانه های مختلف در این خصوص صورت گرفته و پیش نویس برخی از احکام برنامه هفتم توسعه کشور نیز آماده شده است.

خزعلی افزود: از جمله این برنامه ها می توان به موضوع توانمندسازی بانوان، آموزش و سلامت آنها اشاره کرد که اعتباراتی نیز برای آنها در نظر گرفته شده است  همچنین درخصوص آسیب های اجتماعی که متوجه خانواده است همچون طلاق طرحها و مصوباتی از برنامه ششم برعهده معاونت زنان قرار گرفته است و در این راستا، منشور مشاور خانواده در دست تنظیم است.

وی ادامه داد: از دیگر تکالیف برنامه ششم، عدالت جنسیتی است که نهادها و وزارتخانه های مختلف در حال بازبینی و تکمیل شاخص های آن هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهور: موضوع کارآفرینی پایدار زنان سرپرست خانوار در دست اقدام است

معاون رییس جمهور: موضوع کارآفرینی پایدار زنان سرپرست خانوار در دست اقدام است