مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 11:152022-11-01اقتصادي

وام 200 میلیونی مسکن روستایی به کجا رسید؟


مدیرکل بنیاد مسکن گلستان به آخرین وضعیت وام 200 میلیونی مسکن روستایی اشاره کرد و گفت: ابلاغ دیرهنگام وام مسکن روستایی عملکرد ما را کاهش داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلستان، سید محمد حسینی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عملکرد استان گلستان در حوزه اخذ پروانه از مجموع یک هزار و 221 واحد مسکونی که در استان در حال انجام است در مقایسه با  سایر استان ها 71.

8 درصد پیشرفت کشوری دارد و پیشرفت این مهم در سطح استان به 93 درصد رسیده، همچنین رد حوزه معرفی به بانک نیز میانگین اقدام کشوری 75.

5 درصد است که این مهم در استان گلستان بیش از 100 درصد است.

وی افزود: در حالی که در بخش انعقاد قرارداد میانگین عملکرد کشور 46.

4 درصد است با حمایت بانک مسکن 73 درصد از پرونده های ارسالی در استان گلستان منجر به انعقاد قرارداد شده و پیشرفت فیزیکی نیز در نتیجه آورده و تسهیلات بانکی حاصل شده است.

آمادگی بنیاد مسکن گلستان برای ساخت 2 هزار واحد مسکونی دیگر مدیرکل بنیاد مسکن گلستان با اشاره به اینکه در بخش شروع عملیات اجرایی نیز پروژه های بنیاد مسکن در کشور به 78.

8 درصد رسیده که این مهم در استان گلستان به بیش از 95 درصد رسید، تصریح کرد: همچنین در حالی که میانگین کشوری در بخش فونداسیون 46 درصد است این مهم در استان به 52 درصد رسیده که نشانه هم افزایی مطلوب دستگاه های اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام 200 میلیونی مسکن روستایی به کجا رسید؟

وام 200 میلیونی مسکن روستایی به کجا رسید؟