مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 13:002022-11-01سياسي

اجرای مخفیانیه سند ننگین 2030 مورد سواستفاده دشمن قرار گرفت


مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: دشمن از هیجان و غفلت جوانان ما در فضای مجازی و اجرای مخفیانه سند ننگین 2030 سوء استفاده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حجت الاسلام والمسلمین علیمراد یوسفی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز، امروز در آیین تجمع روحانیون و طلاب استان البرز که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، ضمن محکومیت اقدامات عوامل آشوب ها و اغتشاشات اخیر که به امنیت کشور، اموال عمومی و خصوصی مردم آسیب زده و سلب آسایش عمومی را به همراه داشته است، گفت: جوانان ما با کومله ها، دموکرات ها و منافقین که پشت پا به اعتقادات زده اند همراه و همفکر نیستند.

وی با بیان اینکه تعداد جوانان فریب خورده اندک و قابل توجه نیست، ادامه داد: دشمن از هیجان و غفلت جوانان ما در فضای مجازی و اجرای مخفیانه سند ننگین 2030 سوء استفاده کرد و تعداد اندکی از این جوانان را فریب داد که قطعا این جوانان متوجه اشتباهشان خواهند شد و به آغوش نظام، انقلاب، قرآن و ولایت باز خواهند گشت.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز با اشاره به هفته بسیج دانش آموزی بیان کرد: حضور حماسی دانش آموزان در سال های جنگ تحمیلی عراق علیه ایران نه تنها موجب گرمی و موفقیت جبهه ها شد بلکه شور و نشاط ویژه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای مخفیانیه سند ننگین 2030 مورد سواستفاده دشمن قرار گرفت

اجرای مخفیانیه سند ننگین 2030 مورد سواستفاده دشمن قرار گرفت