مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 13:252022-11-01سياسي

بررسی خرید 12 مجموعه اسناد تاریخی و آرشیوی


یکصد و چهل و سومین جلسه کارگروه کمیته ارزیابی و خرید اسناد آرشیوی غیر دولتی با حضور دادستان کل دیوان محاسبات کشور و سایر اعضاء کارگروه در معاونت اسناد ملّی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، یکصد و چهل و سومین جلسه کارگروه کمیته ارزیابی و خرید اسناد آرشیوی غیر دولتی، با بررسی 12 مجموعه (71 ردیف) اسناد برگی و طوماری با حضور علی کامیار دادستان کل دیوان محاسبات کشور، محمدجواد جعفریان معاون اسناد ملّی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و دیگر اعضا این کارگروه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه محمدجواد جعفریان معاون اسناد ملّی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با ارائه گزارشی از جلسات پیشین کارگروه کمیته ارزیابی و خرید اسناد آرشیوی غیردولتی گفت: بررسی کیفیت اسناد و اولویت بندی آن ها قبل از خرید، از مباحث مهم در ارزیابی اسناد بوده است که این مهم با همکاران مربوطه مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد خرید اسناد، بر اساس اولویت ها انجام شود.

معاون اسناد ملی سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: تعیین اولویت خرید اسناد باعث می شود تا اسناد مهمی که نزد مردم است، از دست نرود و به سازمان ارجاع داده شود و هم اینکه بر اساس اولویت های پژوهشی دسته بندی و مورد بهره برداری پژوهشگران قرار گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی خرید 12 مجموعه اسناد تاریخی و آرشیوی

بررسی خرید 12 مجموعه اسناد تاریخی و آرشیوی