مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 14:152022-11-01بين الملل

وزیر اسراییلی: کابینه آینده تل آویو، وضعیت را به حد انفجار خواهد رساند


وزیر سابق امور خارجه رژیم صهیونیستی ضمن تایید وجود ترس هایی در محافل اسراییلی از کابینه بعدی تل آویو، تصریح کرد که احزابی با ایدئولوژی های خطرناک وضعیت بی ثبات این رژیم را منفجر خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، با آغاز انتخابات کنست و رفتن شهرک نشینان صهیونیست به پای صندوق های رای (امروز، یکم نوامبر) ترسی در محافل اسراییلی درباره هویت و سیاست مورد انتظار کابینه بعدی حاکم بر تل آویو به راه افتاده است.

طبق گزارش پایگاه خبری دیده ایم.

وی افزود: علی رغم نگرانی هایی که این دور انتخاباتی را به عنوان یک انتخابات مرگبار نشان می دهد، باید بگویم که سناریوی احزاب شریک با ایدئولوژی های خطرناک و رهبران بی قید و بند چنین وضعیتی را به همراه خواهد داشت.

  این وزیر سابق اسراییلی در ادامه گفت: روز بعد از انتخابات اسراییل، ممکن است در کشوری بیدار شویم که در آن سیستم های اجرای قانون و قضایی تضعیف شده و نوعی حکمرانی سرکش حاکم شده است.

 ممکن است وزرایی را ببینیم که روی بشکه ها مواد منفجره نشسته اند و به نام ایدئولوژی مذهبی مسیحایی وضعیت را منفجر خواهند کرد .

امروز سه شنبه، یکم نوامبر منابع رسانه ای در فلسطین اشغالی خبر دادند که انتخابات سراسری رژیم صهیونیستی برای تعییین تکلیف پارلمان و کابینه این رژیم آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اسراییلی: کابینه آینده تل آویو، وضعیت را به حد انفجار خواهد رساند

وزیر اسراییلی: کابینه آینده تل آویو، وضعیت را به حد انفجار خواهد رساند