مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 14:202022-11-01سياسي

طولانی شدن پروژه عمرانی علت تاخیر پرواز ساری ـ مشهد/جریمه پیمانکار در دستور کار است


مدیرکل فرودگاه های مازندران در تشریح علت تاخیر پرواز ساری ـ مشهد،گفت: طولانی شدن زمان عملیات عمرانی در محوطه فرودگاه ساری باعث لغو و تاخیر در برقرار پرواز ساری به مشهد شده که بحث جریمه پیمانکار در دستور کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، تاخیر در پرواز ساری ـ مشهد روز گذشته خبرساز شده است، در فضای مجازی به تاخیر ایجاد شده در این پرواز ضریب داده شده و حتی بحث عدم پیشنهاد پرواز جایگزین نیز مطرح شده است.

روابط عمومی اداره کل فرودگاه های مازندران نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و علت مشکل به وجود آمده را تاخیر در اقدامات انجام شده عمرانی برای عملیات ترمیم سطوح پروازی فرودگاه شهدای ساری ذکر کرده است.

در توضیحات تکمیلی این گزارش نیز آمده است؛ تلاقی عملیات اجرایی با زمان انجام پرواز و اعلام تاخیر اولیه در پرواز و نهایتا ابطال پرواز مذکور در مسیر ساری ـ  مشهد، با پیگیری های صورت گرفته از طریق شرکت های مختلف هواپیمایی، در نهایت ساعت 11 صبح با اعلام شرکت هواپیمایی، پرواز جایگزین با خروج ساعت 23:00 از مشهد و خروج ساعت 1:25 دقیقه بامداد از ساری به  مقصد مشهد به مسافران اعلام شده است.

سعدالله وطن خواه مدیرکل فرودگاه های مازندران، ضمن اشاره به اقدامات عمرانی در سطوح فرودگاهی ، اظهار کرد: به دلیل طولانی شدن پروژه عمرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طولانی شدن پروژه عمرانی علت تاخیر پرواز ساری ـ مشهد/جریمه پیمانکار در دستور کار است

طولانی شدن پروژه عمرانی علت تاخیر پرواز ساری ـ مشهد/جریمه پیمانکار در دستور کار است