مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 14:352022-11-01سياسي

برنامه های عزاداری رحلت شهادت گونه حضرت معصومه(س) در قم تشریح شد


معاون فرهنگی حرم حضرت معصومه(س) گفت: مراسم شب رحلت بانوی کرامت 13 آبان ماه با سخنرانی آیت الله میرباقری و مداحی محمود کریمی و آیین شمع گردانی خادمان با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رفیعی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین مهدی احمدی امروز در گفت وگو با خبرنگاران، مراسم سالروز رحلت شهادت گونه حضرت معصومه(س) را تشریح کرد و گفت: آیین سیاه پوشان حرم مطهر جمعه 13 آبان از ساعت 10 صبح در حرم مطهر بانوی کرامت و بیت النور آغاز خواهد شد و در عصر همان روز نیز از ساعت 16 آیین تعویض پرچم گنبد مطهر با حضور مردم در صحن امام رضا علیه السلام حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می شود.

معاون فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت افزود: مراسم شب رحلت حضرت معصومه(س) نیز جمعه 13 آبان ماه بلافاصله بعد از نماز عشا با سخنرانی آیت الله سیدمحمدمهدی میرباقری و مداحی زنده از شبکه قم و قرآن منعکس می شود.

احمدی با اشاره به برگزاری مراسم قرائت دعای کمیل با نوای حجت الاسلام والمسلمین میرزا محمدی عنوان کرد: این مراسم جمعه 13 آبان ماه ساعت 3 بامداد در شبستان امام خمینی(ره) برگزار و به صورت زنده از شبکه سه سیما منعکس می شود.

معاون فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت خاطرنشان کرد: مجالس سخنرانی و عزاداری بین المللی 13 و 14 آبان ماه برای اردو زبانان در شبستان نجمه خاتون(س)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های عزاداری رحلت شهادت گونه حضرت معصومه(س) در قم تشریح شد

برنامه های عزاداری رحلت شهادت گونه حضرت معصومه(س) در قم تشریح شد