مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 14:402022-11-01اقتصادي

تشریح وضعیت موجودی سدهای هرمزگان


مدیر عامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان گفت: با توجه به بارندگی های سال گذشته و همچنین بارندگی هایی که در تابستان امسال در شرق استان هرمزگان و به خصوص در منطقه بشاگرد رخ داد آبگیری سد جگین که در منطقه باشاگرد و جاسک قرار دارد در وضعیت مطلوبی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، جمشید عیدانی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان ظهر امروز اظهار کرد: اکنون در این زمینه حاصل شده است و بسیاری از رودخانه های استان با تعیین اولویت در حال ساماندهی و لایروبی هستند به طوری که برخی از آن ها با پیشرفت های 100 درصدی همراه بوده اند و تعدادی دیگر نیز مراحل کار آن با درصدهای مختلف پیشرفت در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان اعلام کرد: از مهم ترین پروژه هایی که در بحث ساماندهی رودخانه های استان در حال اجرا است می توان به پروژه های ساماندهی رودخانه بر دول پارسیان به طول 750 متر با پیشرفت فیزیکی 95 درصد، پروژه فاز 1 رودخانه رویدر به طول 4/4 کیلومتر با پیشرفت فیزیکی 100 درصد، پروژه فاز 1 رودخانه نلنگ به طول 5.

5 کیلومتر با پیشرفت فیزیکی 100 درصد، پروژه گابریک و سدیج به طول 1/3 کیلومتر با پیشرفت فیزیکی 60 درصد و فاز اول ساماندهی رودخانه گز به طول 2/6 کیلومتر و پیشرفت 94 درصدی آن اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح وضعیت موجودی سدهای هرمزگان

تشریح وضعیت موجودی سدهای هرمزگان