مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 14:502022-11-01فرهنگي

هشدار جدی بازیگر سینما تلویزیون به مسئولان درباره یک وضعیت اضطراری


مهتاب نصیرپور از مسئولان می خواهد مقوله خشکسالی را به عنوان معضلی اجتماعی در نظر بگیرند و به آن نگاه سیاسی نداشته باشند.

- مهتاب نصیرپور از مسئولان می خواهد مقوله خشکسالی را به عنوان معضلی اجتماعی در نظر بگیرند و به آن نگاه سیاسی نداشته باشند.

این بازیگر و مدرس تئاتر که دغدغه خشکسالی و کاهش منابع آبی کشورمان را دارد، همزمان با روز دهم آبان ماه که در ایران باستان به عنوان روز بزرگداشت آب و تجلیل از آناهیتا، ایزد بانوی آب ها نامگذاری شده است، دلمشغولی خود را درباره مساله خشکسالی بیان می کند.

او که به دلیل این دلمشغولی، در زمینه آب و خشکسالی مطالعات گوناگونی انجام داده، تاکید می کند آنچه در گفتگوی خود مطرح می کند، نظرات شخصی او به عنوان یک شهروند ایرانی است که دغدغه خشکسالی را دارد.

او ضمن ابراز تاسف فراوان از خشک شدن دریاچه ارومیه، درباره وضعیت اضطراری دیگر دریاچه ها و رودخانه های کشورمان همچون زاینده رود، دریاچه بختگان و رود کارون هشدار می دهد.

  نصیرپور با تاکید بر اهمیت توجه به مساله خشکسالی می گوید: همه مردم ما به نوعی اهمیت این مساله را حس می کنند.

بویژه با اتفاقاتی که در اطراف مان رخ می دهد مانند فرو نشست زمین و خشک شدن بعضی رودخانه ها و دریاچه ها همه متوجه شده ایم مساله خشکسالی در کشور ما مقوله ای است بسیار مهم که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار جدی بازیگر سینما تلویزیون به مسئولان درباره یک وضعیت اضطراری

هشدار جدی بازیگر سینما تلویزیون به مسئولان درباره یک وضعیت اضطراری