مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 15:002022-11-01اقتصادي

کشاورزان ایران صادر می شوند


در وطن خودشان از زمین و شغل آبا و اجدادی شان دست شسته اند و زمین های کشاورزی یکی یکی به انبار کالا و مراکز غیرمجاز تفکیک زباله تبدیل می شوند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، شمار این کشاورزان ایرانی که در غربت کشت و کار می کنند، کم نیست و فراوانی متقاضیان ویزای کشاورزی نشان می دهد در سال های اخیر تعداد آنها رو به افزایش است.

این مهاجران با یدک کشیدن نام کشاورز از شرایط دریافت ویزای کشاورزی برخوردار می شوند و به کشورهایی مهاجرت می کنند که در بخش کشاورزی با کمبود نیروی کار مواجه هستند.

نکته قابل توجه در این مهاجرت ها اثر آن روی بخش کشاورزی کشور است که با انواع مشکلات ریز و درشت دست به گریبان است و قهر نیروی کار جوان بیش از گذشته نفس آن را به شماره می اندازد.

دوندگی چندین ساله برای دریافت ویزای کشاورزی و مهاجرت به استرالیا نظر احمد را به کارشناسی تمام عیار تبدیل کرده که زیر و روی دریافت ویزا و حتی راه های گریز و دور زدن قوانین آن را به خوبی می شناسد.

نظراحمد از کشاورزان جوان استان خراسان جنوبی است که از وقتی چشم باز کرده در کنار پدر و برادرانش به تولید زعفران مشغول بوده است.

نظراحمد می گوید: پدر و پدربزرگم از ملاکان عمده کشت زعفران در شهرهای قائن و بیرجند هستند و مرغوبیت تولیدات آنها باعث شده یکی از صادرکنندگان زعفران مشتری پروپاقرص محصول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزان ایران صادر می شوند

کشاورزان ایران صادر می شوند