مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 15:202022-11-01اجتماعي

استقرار 5 درصد شرکت های دانش بنیان کشور در البرز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، مهدی عباسی، رییس پارک علم و فناوری البرز با اشاره به اینکه در حال حاضر 363 شرکت دانش بنیان در البرز فعال است، - رییس پارک علم و فناوری البرز با بیان اینکه پارک علم و فناوری البرز در مساحتی بالغ بر 100 هکتار میزبان تعداد زیادی شرکت دانش بنیان است، گفت: با برگزاری تورهای فناوری تلاش می شود ظرفیت های این مجموعه به عموم مردم معرفی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، مهدی عباسی، رییس پارک علم و فناوری البرز با اشاره به اینکه در حال حاضر 363 شرکت دانش بنیان در البرز فعال است، اظهار کرد: این تعداد حدود پنج درصد شرکت های دانش بنیان کشور را تشکیل می دهد.

عباسی با بیان اینکه یکی از راه های برون رفت از بن بست اقتصاد توجه به دانش بنیان است، افزود: وجود مراکز علمی یکی از مهمترین ظرفیت های البرز است که توانسته مسیر تحقیق و پژوهش را در این استان بیش از سیر استان های دیگر هموار کند.

رییس پارک علم و فناوری البرز در ادامه با اشاره به ظرفیت پارک علم و فناوری البرز گفت: تا کنون حدود 70 میلیارد تومان در پارک علم و فناوری استان سرمایه گذاری شده است.

وی با بیان اینکه پارک علم و فناوری البرز در مساحتی بالغ بر 100 هکتار میزبان تعداد زیادی شرکت دانش بنیان است، گفت: با برگزاری تور های فناوری تلاش می شود ظرفیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 5 درصد شرکت های دانش بنیان کشور در البرز

استقرار 5 درصد شرکت های دانش بنیان کشور در البرز