مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 15:252022-11-01اجتماعي

باران و رعدوبرق آسمان اصفهان را فرا می گیرد/ کاهش 8 درجه ای دما در غرب استان


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: وضعیت جوی در اکثر مناطق به صورت قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید، بارش باران و رعدوبرق در اکثر مناطق به ویژه در غرب و جنوب استان پیش بینی می شود.

- ابراهیم هنرمند کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: نقشه های هواشناسی بیانگر فعالیت سامانه ناپایدار تا اواخر هفته بر روی استان است.

وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی در اکثر مناطق به صورت قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید، بارش باران و رعدوبرق در اکثر مناطق به ویژه در غرب و جنوب استان پیش بینی می شود.

 هنرمند بیان کرد: وزش باد در نیمه شرقی و تا حدی مرکز منجر به خیزش گرد و خاک محلی و کاهش موقتی دید و کیفیت هوا می شود و بارش برف در ارتفاعات و بارش تگرگ نیز دور از انتظار نیست.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان بیان کرد: کمینه دمای هوا طی 24 ساعت آینده در اکثر مناطق استان یک تا 3 درجه افزایش و بیشینه دما در مناطق غربی 5 تا 8 درجه کاهش خواهد داشت.

   وی عنوان کرد: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان 24 و کمینه فردا صبح 14 درجه سانتی گراد و فریدون شهر با 4 و خوروبیابانک با 31 درجه سانتی گراد به ترتیب سردترین و گرم ترین نقاط استان پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باران و رعدوبرق آسمان اصفهان را فرا می گیرد/ کاهش 8 درجه ای دما در غرب استان

باران و رعدوبرق آسمان اصفهان را فرا می گیرد/ کاهش 8 درجه ای دما در غرب استان