مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 15:302022-11-01سياسي

سخنران مراسم 13 آبان مشخص شد


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: تجمع عظیم ضد استکباری در روز 13 آبان در تهران برگزار و در این مراسم ریاست محترم جمهور سخنرانی خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، جلسه هماهنگی های اجرایی مراسم یوم الله 13 آبان در ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار گردید؛ در این نشست که حجت الاسلام والمسلمین عرب انصاری معاونت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور نیز حضور داشت، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران به تشریح برنامه های 13 آبان پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی با اشاره به فتنه انگیزی های عمال آمریکا طی هفته های اخیر که نقطه اوج آن را در جنایت حرم مطهر شاهچراغ(ع) شاهد بودیم، گفت: اهمیت برگزاری مراسم ضد استکباری در 13 آبان مضاعف گردید که باید همه دستگاه ها و تشکل های دینی و انقلابی پای کار آمده و برای بار دیگر انزجار و تنفر خود را از استکبار جهانی به نمایش بگذارند.

رییس ستاد 13 آبان استان تهران افزود: مراسم 13 آبان در تهران در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا در خیابان آیت الله طالقانی برگزار و از این مکان تا دانشگاه تهران تظاهرات برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنران مراسم 13 آبان مشخص شد

سخنران مراسم 13 آبان مشخص شد