مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 15:352022-11-01اقتصادي

پیشی گرفتن مصرف آب تهران از تولید/ ناترازی 7 هزار لیتری تولید و مصرف آب شرب در پایتخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ملکوتی، مدیر بهره برداری از تاسیسات آبفای تهران اظهار داشت: براساس اطلاعات مرکز کنترل آب تهران، مصرف لحظه ای شهروندان ساکن در شهر تهران حدود 40 هزار لیتر بر ثانیه و حجم ذخیره آب شرب این شهروندان یک میلیون و 230 هزار .

- مدیر بهره برداری از تاسیسات آبفای تهران گفت: تولید آب شرب تهران حدود 33 هزار لیتر و مصرف 40 هزار لیتر برثانیه است که این فاصله 7 هزار لیتری، از ذخیره مخازن تامین می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ملکوتی، مدیر بهره برداری از تاسیسات آبفای تهران اظهار داشت: براساس اطلاعات مرکز کنترل آب تهران، مصرف لحظه ای شهروندان ساکن در شهر تهران حدود 40 هزار لیتر بر ثانیه و حجم ذخیره آب شرب این شهروندان یک میلیون و 230 هزار مترمکعب است که با وضعیت نرمال ما حدود 170 هزار مترمکعب فاصله دارد.

وی افزود: به دلیل خشکسالی های پی در پی که اتفاق افتاده و بارش هایی که در پاییز با تاخیر انجام خواهد شد؛ حجم ذخیره سدها، امسال نسبت به سال 1400، نوزده درصد، و سال 1399، پنجاه و دو درصد و با وضعیت نرمال 50 درصد کاهش پیدا کرده است.

مدیر بهره برداری از تاسیسات آبفای تهران ادامه داد: شهروندان ساکن شهر تهران از مصارف غیرضروری، مانند استفاده از آب شرب برای شستشوی محوطه ها، پارکینگ ها و سایر مشاعات خوددا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشی گرفتن مصرف آب تهران از تولید/ ناترازی 7 هزار لیتری تولید و مصرف آب شرب در پایتخت

پیشی گرفتن مصرف آب تهران از تولید/ ناترازی 7 هزار لیتری تولید و مصرف آب شرب در پایتخت