مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 15:452022-11-01سياسي

دشمن در کشاندن دانش آموزان به آشوب ها شکست خورد


معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری نهاوند گفت: با توجه به خوی استکبارستیزی دانش آموزان، دشمنان در جریان های اخیر قصد داشتند پای دانش آموزان را به آشوب ها بکشند اما خوشبختانه با بصیرت بالای آنان و معلمان این بار نیز شکست سختی خوردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، شهروز کیانی بعد از ظهر امروز در ستاد هماهنگی مراسم 13 آبان در نهاوند اظهار کرد: حضور آحاد مختلف مردم به ویژه دهه هشتادی ها و دانشجویان در راهپیمایی استکبارستیزی پیام بزرگی برای دشمنان و معاندان نظام خواهد بود.

وی با بیان اینکه دانش آموزان در مسیر مبارزه با این بار نیز شکست سختی خوردند.

وی با تاکید بر اینکه این خیزش ها همواره خط بطلانی بر نیات بدخواهان دشمن و معاندان کشیده است اضافه کرد: معلمان، دانش آموزان، دانشجویان و بازاریان آگاه ما با حضور در مراسم راهپیمایی 13 آبان امسال که از حساسیت فوق العاده ای برخوردار است هوشیاری خود را به نمایش خواهند گذاشت.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری نهاوند در ادامه به برگزاری مراسم راهپیمایی 13 آبان در نهاوند اشاره کرد و گفت: این مراسم روز جمعه همزمان با سراسر کشور راس ساعت 10 صبح از جلوی حسینیه شهیدحیدری آغاز خواهد شد و به طرف میدان امام خمینی(ره) ادامه خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن در کشاندن دانش آموزان به آشوب ها شکست خورد

دشمن در کشاندن دانش آموزان به آشوب ها شکست خورد