مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 16:112022-11-01سياسي

ثبت احوال به سمت تبدیل شدن به یک سازمان هوشمند حرکت کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، هاشم کارگر سازمان ثبت احوال ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید ثبت احوال استان زنجان اظهار کرد: ثبت احوال در 100 سال گذشته فعالیت نیز با توجه به وقفه های روی داده در این اتفاق تاریخی به دلیل شیوع کرونا ثبت احوال توانست فعالیت خوبی داشته باشد.

کارگر با اشاره به اینکه آیا باید ثبت احوال همچنان مسیر قبلی را ادامه دهد یا با روند تغییرات تغییر کند، عنوان کرد: طبیعی است که علاوه بر تغییرات شکلی و محتوایی ثبت احوال باید به سمت تبدیل شدن به یک سازمان هوشمند و مجازی حرکت کند.

رییس سازمان ثبت احوال با اشاره به اینکه این سازمان باید متناسب با نیاز جامعه تغییرات ایجاد کند، اضافه کرد: ثبت احوال در طول 100 سال جایگاه واقعی خود در حاکمیت پیدا نکرده و درک نشده است.

وی با اشاره به اینکه ثبت احوال با همه مشکلات مسؤولیت خود را انجام داده و به همین دلیل نیازها احساس نشده است، اضافه کرد: از سوی دیگر باید ثبت احوال در مأموریت های خود تغییرات انجام می داد و بر اساس نیاز مردم فعالیت می کرد.

کارگر با اشاره به اینکه یک سازمانی هستیم که نیاز جامعه را نمی توانیم برآورده کنیم، بیان کرد: اگر نتوانیم این کار را بکنیم سایر مجموعه ها برای خود بانک آماری می سازند و موجب کنار گذاشتن ثبت احوال می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت احوال به سمت تبدیل شدن به یک سازمان هوشمند حرکت کند

ثبت احوال به سمت تبدیل شدن به یک سازمان هوشمند حرکت کند