مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 16:152022-11-01سياسي

تلاش وزارت خارجه برای انتقال هر چه سریع تر پیکر قربانیان ایرانی حادثه سئول


مدیرکل شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه با اشاره به پیگیری های انجام شده درباره جان باختگان حادثه سئول گفت که این وزارتخانه از هیچ تلاشی برای بازگرداندن هر چه سریع تر پیکر قربانیان دریغ نخواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، رضا عامری مدیرکل شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه با اشاره به حادثه غمبار جان باختن پنج هموطن ایرانی در حادثه سئول (جشن هالووین) که در آن جمع زیادی از اتباع کره و خارجیان مقیم آن کشور از جمله 5 شهروند ایرانی جان خود را از دست دادند، ضمن ابراز تأسف عمیق و عرض تسلیت به خانواده های داغدار و بازماندگان گفت: وزارت امور خارجه از طریق سفارت ایران در سئول و سفارت کره جنوبی در تهران از ابتدای وقوع حادثه، پیگیری جدی و مؤثر موضوع را در اولویت فعالیت های خود قرار داده است.

    وی افزود: این وزارتخانه در مذاکره با مقامات محلی، تمامی ابعاد حقوقی و قضایی از جمله انتقال هر چه سریع تر اجساد را پیگیری کرده و اقدامات لازم را تا حصول نتیجه دنبال خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در این حادثه پنج نفر به نام های آفاق راست منش، علی پراکند، ریحانه سادات آتشی و سمیه مقیمی نژاد و علیرضا اولیایی جان باختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش وزارت خارجه برای انتقال هر چه سریع تر پیکر قربانیان ایرانی حادثه سئول

تلاش وزارت خارجه برای انتقال هر چه سریع تر پیکر قربانیان ایرانی حادثه سئول