مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 16:202022-11-01بين الملل

به کارگیری 18000 نظامی صهیونیست برای تامین امنیت انتخابات تل آویو


رسانه های عبری گزارش دادند که مقامات تل آویو از ترس عملیات های مقاومتی فلسطینیان، 18000 نفر از نظامیان خود را برای محافظت از انتخابات به کار گرفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های عبری امروز (سه شنبه، اول نوامبر) گزارش دادند که مقامات تل آویو نظامیان و نگهبانان مرزی را برای حفاظت از امنیت انتخابات کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) و مقابله با عملیات های استشهادی احتمالی فلسطینیان فراخوانده اند.

طبق گزارش پایگاه خبری به کانال N12 گفته که با توجه به موج درگیری ها در هفته های اخیر، احتمال انجام عملیات در روز انتخابات از سوی گروه های مسلح و مهاجمان فردی بسیار زیاد است.

به همین دلیل، دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی خود را برای مواجهه با هشدارهای زیادی آماده می کنند؛ مقامات تل آویو نیز تصمیم به استقرار 18000 پلیس و نیروی مرزی در سراسر سرزمین های اشغالی گرفته اند.

در گزارش های رسانه ای آمده است که برخی از نظامیان تل آویو در حوزه های انتخاباتی و برای حفاظت از صندوق های رای و تلاش برای سلامت انتخابات به کار گرفته شده اند.

رسانه های عبری گزارش دادند که ماموریت مهم نظامیان فراخوانده شده از مرزها و پاسگاه های محلی این است که مانع از انجام عملیات های مقاومتی شوند؛ چرا که خطر وقوع چنین اتفاقاتی بسیار بالا ارزیابی می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به کارگیری 18000 نظامی صهیونیست برای تامین امنیت انتخابات تل آویو

به کارگیری 18000 نظامی صهیونیست برای تامین امنیت انتخابات تل آویو