مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 17:152022-11-01سياسي

دانشجویان بزرگ ترین سرمایه اجتماعی کشور هستند


دانشجویان بزرگ ترین سرمایه اجتماعی کشور هستند؛ جمعیت متخصص و تحصیل کرده که در آینده، اداره این کشور بزرگ بر دوش آنان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمد علی احمدی فرماندار اصفهان در نشست هم اندیشی با رؤسای دانشگاه های شهرستان پیرامون وقایع اخیر و همچنین برنامه ریزی بزرگداشت روز 13 آبان اظهار کرد: دانشجویان، نماد روشن بینی، خود باوری و غیرت ملی ایرانیان بوده و هستند، آغازگر انقلاب اسلامی در یاری حضرت امام خمینی (ره)، نقش تعیین کننده در پویایی، استکبار ستیزی، طلایه دار عدالت خواهی و توسعه کشور داشته و دارند.

وی افزود: دانشجویان بزرگ ترین سرمایه اجتماعی کشور هستند؛ جمعیت متخصص و تحصیل کرده که در آینده، اداره این کشور بزرگ بر دوش آنان است.

احمدی با بیان اینکه امروز یکی از مهم ترین و اصلی ترین رسالت دانشجویان در کنار علم آموزی، نقش آفرینی در عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی و اقتصادی است، تصریح کرد: دانشجویان ما در بزنگاه های حساس، با هوشیاری و آگاهی نسبت به ترفندهای دشمنان، با داشتن روحیه مقاومت و صبوری توانسته اند با فصل الخطاب قرار دادن اصل وحدت، با نقد منصفانه به رشد همه جانبه جامعه کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان بزرگ ترین سرمایه اجتماعی کشور هستند

دانشجویان بزرگ ترین سرمایه اجتماعی کشور هستند