مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 17:402022-11-01ورزشي

جذف 3 شهر ایران از برنامه پروازی جام جهانی قطر


در حالی رییس سازمان هواپیمایی کشوری از قطعی شدن انجام پروازهای جام جهانی از مبداء مشهد، کیش و اصفهان خبر داده بود که این 3 شهر در برنامه پروازها قرار ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، محمد محمدی بخش سوم آبان ماه (سه شنبه هفته قبل) با اعلام این که قیمت بلیت پروازهای جام جهانی قطر شنبه آینده اعلام می شود، گفته بود: تاکنون پرواز از شهرهای تهران، کیش، شیراز، اصفهان، مشهد و لار به مقصد دوحه قطعی شده است.

وی با اعلام این که شرط فروش بلیت پروازهای دوحه در ایام جام جهانی داشتن بلیت های بازی های این مسابقات است، افزود: ایران برای جابه جایی تماشاگران مسابقات جام جهانی توافقات خوبی با کشور قطر انجام داده است.

شرکت های ایران ایر و قطر ایرویز مسئولیت مستقیم دارند تا از 28 آبان ماه تا 30 آذرماه در قالب 84 پرواز (ایران ایر) و 198 پرواز (قطر ایرویز)، بتوانند تماشاگران را از شهرهای ایران به شهر دوحه جابه جا کند.

محمدی بخش افزود: برای بازی های ایران که روزهای دوشنبه 30آبان، جمعه 4 آذر و دوشنبه 8 آذر است ویژه برنامه ریزی شده تا بتوانیم تماشاگران را روزانه به دوحه جابه جا کنیم و سپس بازگردانیم.

عصر دیروز سرانجام سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ضمن اعلام قیمت بلیت رفت و برگشت پرواز به قطر جزییات برنامه ریزی در این باره را تشریح کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذف 3 شهر ایران از برنامه پروازی جام جهانی قطر

جذف 3 شهر ایران از برنامه پروازی جام جهانی قطر