مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 18:002022-11-01اجتماعي

فعالیت 213 خانه هلال برای فعالیت های امدادی در خراسان جنوبی


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر 213 خانه هلال در سطح استان با هدف افزایش تاب آوری اجتماعی در زمینه حوادث و سوانح فعالیت دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی کاوسی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی امروز در حاشیه افتتاح خانه هلال روستای اشک در بخش درمیان و توزیع نمادین نوشت افزار بین دانش آموزان این روستا، اظهار داشت: جمعیت هلال احمر در راستای تقویت توان مردمی و تاب آوری اجتماعی در زمینه حوادث و سوانح نسبت به راه اندازی خانه های هلال در سطح روستاها و محلات اقدام کرده است.

وی با اشاره به افتتاح خانه هلال در روستای مرزی اشک شهرستان درمیان، افزود: در حال حاضر 213 خانه هلال در سطح استان با هدف افزایش تاب آوری اجتماعی در زمینه حوادث و سوانح فعالیت دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه خیرین جمعیت هلال احمر همچنین در راستای تسکین آلام بشری و کمک به توسعه و امنیت پایدار بسته های لوازم التحریر جهت توزیع میان دانش آموزان منطقه تهیه کرده است، گفت: همواره تلاش می کنیم نذر علم را بین مردم زنده نگه داشته و به دانش آموزان نیازمند در راستای کسب علم کمک هایی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه بیش از دو هزار بسته لوازم التحریر به ارزش 10 میلیارد ریال توسط خیرین تهیه شده است، عنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 213 خانه هلال برای فعالیت های امدادی در خراسان جنوبی

فعالیت 213 خانه هلال برای فعالیت های امدادی در خراسان جنوبی