مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 19:002022-11-01سياسي

رونق فضای کسب و کار گیلان با تکیه بر توانمندی جوانان


استاندار گیلان با تأکید بر رونق فضای کسب و کار گیلان با تکیه بر توانمندی جوانان گفت: مشارکت سمن ها و خیران در مسیر فعالیت های مرتبط با جوانان تقویت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی عصر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان گیلان در سالن جهانی و مثلث شوم آمریکایی، انگلیسی و صهیونیستی در همه ایام به طرق مختلف، برای کمرنگ کردن نقش مردم از جمله جوانان در جمهوری اسلامی تلاش کرده از این رو حضور پررنگ جوانان مومن انقلابی در 13 آبان و نقش آفرینی در بصیرت افزایی جامعه خار چشم دشمنان خواهد بود.

وی بر آسیب شناسی ابعاد دسیسه های دشمنان در عرصه های گوناگون به ویژه دشمن شناسی توسط آحاد جامعه بویژه نسل جوان تاکید کرد و برگزاری جلسات بصیرت افزایی در این زمینه را موثر دانست و گفت: یوم الله 13 آبان بعنوان انقلاب دوم و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی دارای اهمیت بالایی است که باید بازشناسی شود.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه حضور جوانان مومن انقلابی در کنار مدیران برای تربیت نسل مدیریتی آینده ثمربخشاست، بیان  کرد: مدیران در دولتی که شخص رییس جمهور به مسئله جوانان توجه ویژه ای دارد؛ از مشورت با قشر پویا و آینده ساز جامعه غافل نشوند چراکه در دوران انقلاب اسلامی هیچ گاه از مشورت با جوانان زیان نکرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق فضای کسب و کار گیلان با تکیه بر توانمندی جوانان

رونق فضای کسب و کار گیلان با تکیه بر توانمندی جوانان