مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 22:202022-11-01حوادث

سوختگی 35 درصدی 4 نفر از مصدومان حادثه آتش سوزی واحد تزریق سوخت مایع گنبدکاووس


رییس مرکز بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس گفت: متاسفانه چهار نفر از مصدومان حریق امروز در واحد تزریق سوخت گاز مایع (ال پی جی) بیش از 35 درصد سوختگی دارند.

- فرهاد بدیعی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: امروز صبح آتش سوزی در یک واحد تزریق سوخت گاز مایع (ال پی جی) در گنبدکاووس باعث مصدومیت 6 نفر شد.

وی تصریح کرد: مصدومان در ابتدا به بیمارستان مطهری گنبدکاووس منتقل شدند اما برای تکمیل مراحل درمان و گذراندن مراحل بهبودی با یک دستگاه اتوبوس امبولانس به بیمارستان پنج آذر گرگان اعزام شدند.

رییس مرکز بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: در مراحل اولیه درمان مشخص شد که از تعداد 6 نفر مصدوم تعداد چهار نفر بیش از 35 درصد سوختگی و دو نفر حدود 20 درصد سوختگی دارند.

وی ادامه داد: در حال حاضر اظهارنظر پزشکی در مورد وضعیت کامل انها نمی توان داد و باید بعد از 24 تا 48 ساعت مراحل تکمیل درمان مراحل بهبودی کامل انها مشخص می شود.

بدیعی گفت: از 6 نفر مصدوم تعداد چهار نفر دارای 30 سال و دو نفر بالای 50 سال سن دارند.

رعایت نکات ایمنی و استانداردهای لازم در حوزه گاز بسیار مهم است مدیرعامل آتش نشانی گنبدکاووس نیز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: گاز مایع (ال پی جی) عامل بسیار خطرناکی در وقوع آتش سوزی بوده و اگر در مصر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوختگی 35 درصدی 4 نفر از مصدومان حادثه آتش سوزی واحد تزریق سوخت مایع گنبدکاووس

سوختگی 35 درصدی 4 نفر از مصدومان حادثه آتش سوزی واحد تزریق سوخت مایع گنبدکاووس