مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 23:102022-11-01سياسي

حسینی: حضور آمریکایی ها در سوریه به بهانه مبارزه با تروریسم غیرقانونی است


ایران حضور بیگانگان به ویژه آمریکایی ها را در خاک سوریه به بهانه مبارزه با تروریسم در حالیکه حامی اصلی آن هستند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور امروز (سه شنبه، 10 آبان) در دیدار  هیفاء جمعه نایب رییس گروه دوستی پارلمانی به قلمرو سوریه تأکید کرد: سکوت شورای امنیت سازمان ملل در مقابل اینگونه تجاوزات آشکار تعجب برانگیز است.

هیفاء جمعه نایب رییس گروه دوستی پارلمانی سوریه و ایران نیز در این دیدار روابط دو کشور را صمیمی و راهبردی توصیف کرد و گفت: دو ملت ایران و سوریه از روابط ریشه دار و دیرینه برخوردار هستند و هیأت پارلمانی سوریه تلاش می کند سطح این روابط روز به روز عمیق تر شود.

نایب رییس گروه دوستی پارلمانی سوریه خاطرنشان کرد: سوریه با اجرای توافقات موجود بین دو کشور مصمم است در مسیر توسعه روابط دوجانبه و منطقه ای گام بردارد و در این راه تبادل تجربیات مجالس ایران و سوریه از نقش مهمی برخوردار است.

هیفاء جمعه با بیان اینکه دو ملت ایران و سوریه تحت تحریم های ظالمانه دشمنان قرار دارند، گفت: با همکاری یکدیگر می توانیم نیاز های یکدیگر را برطرف کرده و بر خواست دشمنان غلبه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی: حضور آمریکایی ها در سوریه به بهانه مبارزه با تروریسم غیرقانونی است

حسینی: حضور آمریکایی ها در سوریه به بهانه مبارزه با تروریسم غیرقانونی است