مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 00:052022-11-01سياسي

وقتی حاج منصور ارضی برای پایان دادن به فتنه 78 کفن به تن کرد+عکس


فتنه 1378 یا کوی دانشگاه رویکردی دانشجویی داشت.

ابتدا هیأت های دانشجویی با هدایت منصور ارضی هسته مقاومت راه انداختند و سپس این مداح اهل بیت (ع) به همراه حسین سازور به خیابان آمد و در برابر خرابکاری های اغتشاشگران مقاومت کردند.

- خبرگزاری فارس ـ گروه مسجد و هیأت ـ امیرحسین کسایی: از شهریورماه تاکنون که یازدهم آبان ماه است با کلیدواژه مرگ مهسا امینی از سوی برخی عوامل داخلی و حمایت ویژه دشمنان خارجی، شاهد اغتشاشاتی در کف خیابان ها، دانشگاه ها و گاهی مدارس هستیم.

در پی این ماجراها، برخی از هیأت های مذهبی و مداحان در سراسر کشور برای مقابله با فتنه 1401 به میدان آمده اند و با برپایی تجمعات اعتراضی به مناسبت های مختلف، برگزاری تریبون آزاد و مطالبه گری تلاش دارند تا در این روزها منفعل و ساکت نباشند.

از این رو بر آن شدیم تا نگاهی به فتنه های سال های 78 و 88 که با حضور مردم بصیر با محوریت و رهبری هیأت های مذهبی و مداحان به پایان خود رسیدند، داشته باشیم.

در این مطلب نگاهی به فتنه 78 داریم.

توقیف روزنامه سلام بهانه فتنه 78 شد ماجرای فتنه 78 این طور بود که یک شب رخ نداد، بلکه حاصل برنامه های بلندمدت دشمنان نظام در داخل و خارج بود.

یکی از نشانه های نقش دشمنان خارجی در سناریوسازی فتنه 18 تیر، اطلاع آن ها از آشوب های سال 78، یک سال قبل از وقوع حادثه کو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی حاج منصور ارضی برای پایان دادن به فتنه 78 کفن به تن کرد+عکس

وقتی حاج منصور ارضی برای پایان دادن به فتنه 78 کفن به تن کرد+عکس