مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 07:402022-11-02سياسي

واکنش رییس جدید شورای امنیت به نشست ضد ایرانی


رییس جدید شورای امنیت سازمان ملل درباره نشست غیررسمی ضدایرانی آمریکا در سازمان ملل با فاصله گرفتن از دیکتاتوری رسانه ای غرب و فضاسازی های آمریکا درباره این اقدام گفت که این نشست، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، هارولد ادلای اگیمن (Harold Adlai Agyeman ) سفیر و نماینده دائم غنا در سازمان ملل که ریاست دوره ای شورای امنیت سازمان ملل را در ماه جاری میلادی نوامبر برعهده دارد، این مطلب را در گفتگو با ایرنا در پاسخ به سوالی درباره تلاش آمریکا برای برگزاری جلسه غیررسمی در مورد شرایط داخلی ایران در سازمان ملل بیان کرد.

خبرنگار ایرنا از رییس جدید دوره ای شورای امنیت سازمان ملل پرسید: آمریکا قصد دارد روز چهارشنبه نشستی غیررسمی درباره ایران برگزار کند و جمهوری اسلامی ایران، اقدام آمریکا را مداخله در امور داخلی خود و رویه ای خطرناک می داند.

شما به عنوان رییس جدید شورای امنیت، چه اقدامی برای جلوگیری از ایجاد این رویه خطرناک انجام خواهید داد؟ واکنش شما به رویکرد دوگانه آمریکا چیست؟ رییس جدید شورای امنیت سازمان ملل در پاسخ گفت: اول اینکه این مهم است که بگوییم که ایران به عنوان یک کشور، یک پرونده در خصوص موضوعی که بیان کردید، در شورای امنیت سازمان ملل محسوب نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش رییس جدید شورای امنیت به نشست ضد ایرانی

واکنش رییس جدید شورای امنیت به نشست ضد ایرانی