مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 08:502022-11-02سياسي

مانور دور میزی مدیران جمعیت هلال احمر استان زنجان برگزار شد


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در هفتمین روز از هفته پدافند غیرعامل، مانور دورمیزی مدیران هلال احمر با موضوع وقوع سیل در روستاهای این استان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سید قاسم موسوی در مانور دور میزی وقوع سیل در روستاهای استان زنجان به مناسبت هفته پدافند غیر عامل اظهار کرد: هفته پدافند غیر عامل امسال با شعار پدافند دانش بنیان، حفاظت از زیرساخت ها و تداوم کارکردها برای مردم  نامگذاری شده است.

  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: پدافند غیر عامل مجموعه اقدامات در راستای افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری، تداوم فعالیت های ضروری، ارتقای پایداری ملی و تسهیل مدیریت بحران است.

وی گفت: در این راستا مانور دور میزی که تمرینی به منظور آمادگی در حوادث غیرمترقبه، مدیریت، تصمیم گیری درست، هماهنگی و تعامل بیشتر به منظور ارائه خدمات مطلوب امدادی در سیل به آسیب دیدگان ناشی از حوادث برگزار شد.

موسوی تاکید کرد: مانور دور میزی برنامه تکمیلی است که گام به گام برای هماهنگی و ارائه خدمات امدادی تمرین و تکمیل می شود تا بر اثر تکرار نقاط ضعیف را شناسایی کرده و در صورت وقوع حوادث در کمترین زمان ممکن با بهترین کیفیت پاسخ لازم به حوادث داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور دور میزی مدیران جمعیت هلال احمر استان زنجان برگزار شد

مانور دور میزی مدیران جمعیت هلال احمر استان زنجان برگزار شد