مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 08:502022-11-02اقتصادي

امضای تفاهم نامه همکاری فناورانه ساپکو و مگفا


در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و با رویکرد استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان در توسعه فناوری نانو و پاسخ به نیازهای صنعت خودرو، تفاهم نامه همکاری مشترک فناورانه شرکت ساپکو و مرکز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا) امضا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- هدف از امضای این تفاهم نامه که با حضور سیدمحمد موسوی، معاون صنایع، ماشین آلات و تجهیزات وزارت صمت و مدیران عامل شرکت های ساپکو و مگفا صورت گرفت، بهره مندی از ظرفیت شرکت مگفا در مسیر پاسخ گویی به نیازهای فناورانه شبکه تامین شرکت ساپکو عنوان شده است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در مراسم امضای این تفاهم نامه، از برنامه این وزارت خانه برای برپایی نمایشگاه ها و زمینه سازی به هم رسانی نیازها و توانمندی های کسب و کارها خبر داد.

سیدمحمد موسوی در بازدید از غرفه ساپکو در نمایشگاه قطعات و آشنایی با توانمندی های خودکفایی قطعات ارزبر در حوزه صنعت خودرو اظهار کرد: اقدامات ساپکو در سالی که به تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین نام گذاری شده، در راستای احصای نیازهای فناورانه و تجهیزات مورد نیاز صنعت خودرو که ارزبری زیادی دارند، زمینه ساز تعامل موثر شرکت های دانش بنیان و صنعت خودرو خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه همکاری فناورانه ساپکو و مگفا

امضای تفاهم نامه همکاری فناورانه ساپکو و مگفا