مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 09:052022-11-02اجتماعي

ذخایر امدادی چهارمحال و بختیاری شارژ می شود


مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: ذخایر امدادی استان طی چند مرحله شارژ شد، از نظر پتو، چادر و موکت کمبودی نیست و بسته های غذایی 72 ساعته نیز در حال شارژ است.

- مسعود مثنوی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه طرح زمستانه از یکم آذرماه آغاز می شود، گفت: 22 پایگاه امداد و نجات در استان وجود دارد که 13 پایگاه ثابت جاده ای، 5 پایگاه کوهستانی و 4 پایگاه نیز پایگاه موقت در فصل زمستان هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه همکاران در کشیک اضطراری و تلفن امداد 24 ساعته پاسخگوی مردم هستند، افزود: 540 امدادگر در فصل زمستان در پایگاه های امدادی استان تقسیم می شوند و به صورت شبانه روزی خدمت رسانی می کنند.

وی بیان کرد: ماشین آلات هلال احمر در مردادماه درگیر امدادرسانی به سیل زدگان بودند و نیاز به سرویس و تعمیرات داشتند که بخش عمده تعمیرات انجام شده است.

تجهیز ماشین آلات حدود 200 میلیون اعتبار لازم دارد مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان توضیح داد: متاسفانه ماشین آلات امدادی خیلی به روز نیستند و بیشتر فرسوده اند که تجهیز و به روزرسانی آن ها مخصوصاً تجهیزات کوهستانی حدود 200 میلیون تومان اعتبار لازم دارد و درخواست تامین نیست وی با بیان اینکه هیچ پایگاهی بدون آمبولانس نیست، گفت: با توجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخایر امدادی چهارمحال و بختیاری شارژ می شود

ذخایر امدادی چهارمحال و بختیاری شارژ می شود