مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 09:062022-11-02سياسي

عاشقی که با شهادت، زائر امام هشتم شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، شهادت موهبتی است که از سوی حضرت حق به آنان که شایستگی درکش را در خود پدیدار کرده اند افاضه می گردد.

شهید مجتبی ندیمی از آن دسته جوانان عاشقی بود که روح بلند خود را با معارف اسلامی صیقل داده و با قرآن و عترت پیوندی ناگسستنی برقرار کرده بود.

شاید بتوان راز شهادت او را در پیاده روی اربعین امسال جست و جو کرد، آنجا که با شوق مادرش که توان پیمودن این مسیر را نداشت با ویلچر از نجف راهی کربلا نمود.

و به راستی چه شباهتی بین شهادت او و خامس آل عبا وجود دارد چرا که امام عشق به دست یزید به مسلخ عشق رفت و مجتبی با تیرخصم شقی ترین اشقیا و یزید زمان- داعش پلید- رب الارباب را ملاقات کرد.

خبرنگار فارس در گفت وگویی با مهدی ندیمی برادر بزرگتر شهید مجتبی ندیمی گوشه ای از زندگی این شهید والامقام را در قالب چند سوال به تصویر کشیده است.

فارس: ضمن معرفی خودتان، بفرمایید شهید مجتبی ندیمی فرزند چندم خانواده شما بود؟ مهدی ندیمی هستم، برادر بزرگتر شهید مجتبی ندیمی.

ما چهار برادر و یک خواهر هستیم و مجتبی فرزند سوم خانواده بود.

فارس: شهید ندیمی تحصیلات خود را تا چه مقطعی ادامه داد و مدرک خود را از کدام دانشگاه اخذ نمود؟ او مهندس مکانیک بود و لیسانس خود را از دانشگاه دولتی زاهدان گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاشقی که با شهادت، زائر امام هشتم شد

عاشقی که با شهادت، زائر امام هشتم شد