مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 09:152022-11-02اجتماعي

افتتاح کانون نوجوانان در مرکز تهران


شهردار منطقه 11 تهران از افتتاح کانون نوجوانان در این منطقه همزمان با روز نوجوان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، دانش آموزی خبر داد و گفت: ضرورت آموزش نوجوانان و جلب مشارکت آنان، تشکیل یک کانون به جهت پرورش استعدادها و ایجاد فضایی برای افزایش مهارت آنان را ایجاب می کرد که با همت و همکاری ناحیه یک در سرای محله شیخ هادی افتتاح شد.

شهردار منطقه 11 درباره افتتاح این کانون در سرای محله شیخ هادی گفت: هدف از تشکیل کانون نوجوانان در منطقه، آموزش، جلب و مشارکت نوجوانان در راستای انجام فعالیت های مشترک و همچنین ایجاد بستر مناسب به منظور حضور فرهنگی و اجتماعی نوجوانان است.

وی افزود: همچنین در راستای تاکید بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مبنی بر آماده سازی شرایط برای واگذاری مسئولیت ها به نسل جدید انقلاب اسلامی، پروژه ها و برنامه های نوجوان محور برای این کانون تعریف شده تا مسئولیت پذیری نوجوانان را افزایش داده و آنان را برای آینده آماده سازد.

موسوی تصریح کرد: فعالیت های این کانون در شش کمیته شامل محیط زیست، ترافیک و آلودگی هوا، فرهنگی ورزشی، سلامت ایمنی و بهداشت، مشارکت های مردمی، روابط عمومی و فناوری خواهد بود که از ظرفیت های نوجوانان فعال و نخبه در سطح مدارس، مساجد و …پشتیبانی و حمایت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح کانون نوجوانان در مرکز تهران

افتتاح کانون نوجوانان در مرکز تهران