مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 09:352022-11-02بين الملل

فارین پالیسی: غرب اعتباری ندارد که از ناآرامی در ایران حمایت کند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، فارین پالیسی در تحلیل خود با اشاره به این که غیر از ایران، حتی عربستان هم به واسطه همکاری با روسیه در حال زهرچشم گرفتن از آمریکاست، - نشریه تخصصی سیاست خارجی در آمریکا معتقد است ایران هم در حال تنوع بخشیدن به گزینه های خود همزمان با تشدید تنش در روابط با غرب و محو شدن چشم انداز احیای برجام است.

ایران شراکت خود با روسیه را دو چندان می کند، برای روابط اقتصادی بیشتر با چین و تعمیق دیپلماسی با همسایگان خلیج فارس و آسیایی خود تلاش می کند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، فارین پالیسی در تحلیل خود با اشاره به این که غیر از ایران، حتی عربستان هم به واسطه همکاری با روسیه در حال زهرچشم گرفتن از آمریکاست، می نویسد: در حالی که ریاض و تهران تقریباً در همه چیز رقیب یکدیگر هستند، اما هر دو از تلاش های جنگی روسیه در اوکراین برای زهرچشم گرفتن از واشنگتن حمایت می کنند.

اکنون، در زمان نیاز روسیه، تصور اینکه ایران درخواست های مسکو را برای تسلیحاتی که انگیزه های مالی و نفوذ ژئوپلیتیکی در صحنه جهانی را به همراه دارد، رد کند، دشوار است.

ایران همچنین فرصتی به دست آورده تا ارائه توانایی های تسلیحاتی بومی خود را با وجود چندین دهه تحریم به نمایش بگذارد و به عنوان هشداری برای دشمنان منطقه ای خود عمل کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارین پالیسی: غرب اعتباری ندارد که از ناآرامی در ایران حمایت کند

فارین پالیسی: غرب اعتباری ندارد که از ناآرامی در ایران حمایت کند