مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 09:502022-11-02اقتصادي

امضای تفاهم نامه بین سازمان تدارکات پزشکی و سازمان پژوهش های علمی و صنعتی


تفاهم نامه همکاری بین سازمان تدارکات پزشکی با سازمان پژوهش های علمی و صنعتی در راستای توسعه فناوری در حوزه فرآورده های دارویی و تجهیزات پزشکی امضا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، تفاهم نامه همکاری بین سازمان تدارکات پزشکی با سازمان پژوهش های علمی و صنعتی در راستای توسعه فناوری در حوزه فرآورده های دارویی و تجهیزات پزشکی امضا شد.

در این نشست که مدیرعامل و معاون اقتصادی سازمان تدارکات پزشکی، مدیران عامل شرکت های داروسازی سها و تجهیزات پزشکی هلال ایران، رییس و مدیران سازمان پژوهش های علمی و صنعتی حضور داشتند، بر مشارکت و همکاری در حوزه های نوآوری و غنیمت شمرد و انشاالله تفاهم نامه را وارد فاز عملیاتی کرده و با تقویت بخش تحقیق و توسعه بتوانیم در بخش خدمات دیالیز آنچه در شأن بیماران نیازمند دیالیزی است را انجام دهیم و با بومی سازی محصولات در بخش صنعت دارو و تجهیزات پزشکی نیازهای واقعی را برای سال های آینده پوشش دهیم.

حسن زمانیان، معاون وزیر و رییس سازمان پژوهش های علمی صنعتی نیز ضمن استقبال از همکاری فی مابین سازمان پژوهش های علمی و صنعتی و سازمان تدارکات پزشکی، گفت: یکی از ماموریت های اصلی سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران توسعه علوم و فناوری مورد نیاز در جهت رفع معضلات و چالش های کشور است و با طراحی فراینده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه بین سازمان تدارکات پزشکی و سازمان پژوهش های علمی و صنعتی

امضای تفاهم نامه بین سازمان تدارکات پزشکی و سازمان پژوهش های علمی و صنعتی