مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 10:102022-11-02اقتصادي

قطر: بدون گاز روسیه مشکلات اروپا تا 2025 ادامه خواهد داشت


وزیر انرژی قطر تاکید کرد، که اگر سرمای زمستان امسال سخت باشد و جریان خط لوله روسیه به سطح عادی بازنگردد، مشکلات پیش روی اروپا حداقل تا سال 2025 ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، سعد الکعبی وزیر انرژی قطر در مصاحبه با بلومبرگ، پیشنهادهای اروپا برای اعمال محدودیت بر قیمت گاز طبیعی را ریاکارانه توصیف کرد.

وی با بیان اینکه مداخله در بازارها با قوانین رقابتی که اروپا در گذشته برای تولیدکنندگان اعمال می کرد مغایرت دارد، تاکید کرد: بازار آزاد همیشه بهترین راه حل است.

الکعبی افزود: تعیین قیمت گاز طبیعی انگیزه سرمایه گذاری در تولید گاز را کاهش می دهد و می تواند برخی از خریداران را از آن محروم کند.

وی پیش بینی کرد که اگر سرمای زمستان امسال سخت باشد و جریان خط لوله روسیه به سطح عادی بازنگردد، مشکلات پیش روی اروپا حداقل تا سال 2025 ادامه خواهد داشت.

آمریکا سومین شریک در میدان گازی قطر در همین حال قطر انرژی اعلام کرد که شرکت آمریکایی ConocoPhillips  سومین و آخرین شریک در توسعه بخش جنوبی میدان گنبد شمالی است که بخشی از بزرگترین پروژه گاز مایع در جهان است.

الکعبی، مدیرعامل قطر انرژی، گفت که کونوکو فیلیپس 6.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطر: بدون گاز روسیه مشکلات اروپا تا 2025 ادامه خواهد داشت

قطر: بدون گاز روسیه مشکلات اروپا تا 2025 ادامه خواهد داشت