مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 10:102022-11-02اقتصادي

انعقاد تفاهم نامه میان سازمان تدارکات پزشکی و سازمان پژوهش های علمی و صنعتی


تفاهم نامه همکاری فی مابین سازمان تدارکات پزشکی با سازمان پژوهش های علمی و صنعتی در راستای توسعه فناوری در حوزه فرآورده های دارویی و تجهیزات پزشکی امضا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل سازمان تدارکات پزشکی؛ تفاهم نامه همکاری فی مابین سازمان تدارکات پزشکی با سازمان پژوهش های علمی و صنعتی در راستای توسعه فناوری در حوزه فرآورده های دارویی و تجهیزات پزشکی امضا شد.

در این نشست که مدیرعامل و معاون اقتصادی سازمان تدارکات پزشکی، مدیران عامل شرکت های داروسازی سها و تجهیزات پزشکی هلال ایران، رییس و مدیران سازمان پژوهش های علمی و صنعتی حضور داشتند، بر مشارکت و همکاری در حوزه های نوآوری و دانش بنیان شامل اجرای پروژه های تحقیقاتی و تولید محصولات در حوزه های تجهیزات و ملزومات پزشکی، دارویی تأکید شد و تفاهم نامه همکاری در این زمینه به امضای طرفین رسید.

هدف از انعقاد این تفاهم نامه، تعامل دوسویه و همکاری های مشترک با بهره گیری از ظرفیت های سازمان پژوهش های علمی و صنعتی و شرکت های تحت پوشش سازمان تدارکات پزشکی، همکاری برای تولید مواد اولیه و فرآورده های حوزه سلامت و برنامه ریزی و ایجاد بستر مناسب به منظور تولید اقلام و محصولات دانش بنیان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهم نامه میان سازمان تدارکات پزشکی و سازمان پژوهش های علمی و صنعتی

انعقاد تفاهم نامه میان سازمان تدارکات پزشکی و سازمان پژوهش های علمی و صنعتی