مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 10:302022-11-02ورزشي

نظر پیشکسوتان در مورد شرایط تیم ملی فوتبال در جام جهانی


پیشکسوتان فوتبال در مورد شرایط تیم ملی با سرمربی گری کارلوس کی روش صحبت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، رسول خطیبی بازیکن سابق سپاهان در حاشیه بازی دوستانه به مناسبت سالگرد محمود یاوری اظهار داشت: مرحوم یاوری برای فوتبال کشور زحمات زیادی کشیده بود، چیزهای زیادی از وی یاد گرفتم.

وی در مورد بازگشت به نقش جهان گفت: از هر وجب زمین نقش جهان خاطرات شیرینی دارم، تیم خوب و یکدستی داشتیم که قهرمان لیگ و جام حذفی شدیم.

خطیبی در مورد شرایط تیم ملی در جام جهانی گفت: در دو دوره قبلی اعتماد به نفس و خودباوری لازم را نداشتیم، اما شانس حضور در دور بعدی را داشتیم؛ اگر این خودباوری را داشته باشیم و مراقب حواشی باشیم، با توجه به بازیکنان حرفه ای و لژیونر زیادی که داریم، می توانیم به دور بعدی صعود کنیم.

مدیرعامل باشگاه کادر فنی و فرهاد فخیم و با وجود عدم موافقت قلبی، باعث جدایی فخیم از مس سونگون شد، دوست داشتیم در تیم بماند اما اختلاف سلیقه بین سرمربی و فخیم باعث این اتفاق شد.

  امیدوارم از گروه صعود کنیم رسول کربکندی پیشکسوت فوتبال اصفهان نیز اظهار کرد: اتفاق بسیار زیبایی افتاد، دوستان محمود یاوری به احترام وی در این بازی حضور پیدا کردند، مرحوم یاوری به گردن فوتبال ایران حق دارد؛ امیدواریم تا زمانی که پیشکسوتان حضور دارند از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر پیشکسوتان در مورد شرایط تیم ملی فوتبال در جام جهانی

نظر پیشکسوتان در مورد شرایط تیم ملی فوتبال در جام جهانی