مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 10:352022-11-02سياسي

دانشگاه محیطی فرهنگی بوده و از هرگونه ابتذال و بی اخلاقی به دور است


تشکل های اسلامی دانشجویی و فارغ التحصیلان استان لرستان به مناسبت سالروز ملی مبارزه با استکبار جهانی و در محکومیت توطئه استکبار در دانشگاه ها و مماشات مسؤلان دانشگاهی بیانیه ای به شرح زیر صادر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، تشکل های اسلامی دانشجویی و فارغ التحصیلان استان لرستان به مناسبت سالروز ملی مبارزه با متوجه شده اند که آنچه باعث نجات و سعادت و خوشبختی مردم می شود، وجود گرانقدر رهبری حکیم و هوشیار و پیشرفت های خیره کننده کشور است، لذا در در کنار جوسازی علیه رهبری و اصل مترقی ولایت فقیه، دانشجو نماهایی را بکار گرفته اند تا با ابتذال و رفتارهای غیر انسانی، دانشگاه را به تعطیلی بکشانند.

 دانشگاه محیطی علمی و فرهنگی است و از هرگونه ابتذال و حرکات و رفتار خلاف اخلاق و ادب به دور است، بنابراین کسانی که از مماشات بی حد و حصر مسؤلان دانشگاهی سوءاستفاده می کنند و تمام خواسته های نامشروع خود را رقص و پایکوبی و اختلاط دختر و پسر و کشف حجاب و لذات جنسی اعلام کرده اند، از محیط مقدس کسب علم و دانش و پژوهش به دور بوده و اکثریت قریب به اتفاق دانشجویان از آنها بی زار هستند.

لذا از مسئولان دانشگاهی مصرانه می خواهیم تا به مُرّ قانون عمل کرده و با اخراج و تنبیه دانشجو نماهای عیاش و عامل دشمنان، محیط های علمی را از لوث وج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه محیطی فرهنگی بوده و از هرگونه ابتذال و بی اخلاقی به دور است

دانشگاه محیطی فرهنگی بوده و از هرگونه ابتذال و بی اخلاقی به دور است